2 gün önce dr gittim muaneye 1 cm acıklık var dedi erken dogum riski var ciger gelişim iğnesi oldum falan 2 ay önce suan 36. Haftadayım dün geceden beri adet agrısı gibi bel be kasık agrım var ama düzensiz ara ara geliyor gidiyor sıklıkla aşagı mesaneme bişey cıkıcak gibi baskı var karnım sertleşiyor dr mi aradım ama 6 dan sonra hastanedeymiş 1 yaşında oğlum var bırakıcak kimsemde yok o yüzden hastaneye gitmekte istemiyorum yatış falan verir diye sizce acılma oldugu için mi agrım var korkmalımıyım hastaneye gitmesem sizce bişey olur mu kusura bakmayın uzun oldu ama tecrübeli anneler akıl verirse :(