muhanneozge Arkadaşlar ufak da olsa bebek çikolatası yaptırmayı düşünüyorum 🍫 tavsiye edebileceğiniz hacışerif ve kemal kutucu gibi alternatif markalar var mı?
bttlll- muhanneozge https://hizliresim.com/lZCBgz bu şekilde kendim hazırladım canım çikolataları da instagramda çikolata deposu diye bi sayfadan aldım 120 tanesi 45₺ di kurdela sarıp pleksi isim yapıştırdım üstüne 🧿🥰
bttlll- muhanneozge isimleri n11 den aldım kurdela yı da tuhafiyeden aldım isimlerin linkini bulup atarım birazdan
bttlll- muhanneozge n11.com’dan Çikolata Üzeri Pleksi İsim Yapışkanlı seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi’nde milyonlarca ürün, harika fiyatlarla! https://urun.n11.com/bebek-hediyelik/cikolata-uzeri-pleksi-isim-yapiskanli-P424449298 isimleri burdan aldım canım kendinden yapışkanlı oluyor üstlerinde de jelatini var çıkarınca pırıl pırıl çok memnun kaldım