Yeni_hamis Merhaba arkadaslar Ufuk yilmaza gittim bos kese dedi ertesi gun odman dogana gittim kalp atisini bilr aldik siz hangi doktora gidiyosunuz
Nilaylks Yeni_hamis imperial hastanesinde Ayşe müsellim var başka bir konu için gitmiştim ve çok iyiydi
Momsss21 Yeni_hamis bende trabzonda birkaç dr a gittim en son medikalpark Bakiye hanımda karara vardım memnunum bakalım Doğuma az kaldı hayırlısıyla güzel olur inşaallah
Tgbab Yeni_hamis osman doğana doğım yapıcam insallah il dışındaym ben memlekette yapıcam doğum onu öneren çok fazlaydı onu tercih edicem
SnFk Yeni_hamis MedicalPark karadenizde hülya hanıma gidiyorum. Çok şirin çok güzel çok bilgili bir kadın. Kesinlikle tavsiye ederim.
Yeni_hamis Tgbab kac haftaliksiniz dogum sonranizi firsat bulursaniz burda yazarmisnz bende dogumunu merak ediyorum