Hangi haftada olduğunuzu, yaşadıklarınızı yazın. Birbirimize destek olalım😊👍 Ben 9+2′yim ve mide bulantısı, kusma, iştahsızlık.. Yemek yiyemiyorum. Herkes böyle mi😔
Ama doktorumun söylediği bir söz var beni ayakta tutan, miden bulandıkça gülümseyeceksin ki sağlıklı bir gebeliğim var diye mutlu olacaksın demişti, şimdi onu yapmaya çalışıyorum😊 Neler yiyebiliyosunuz, midenize neler iyi geliyor, ben aynı şeyleri yemekten sıkıldım artık herşeyden soğudum, belki birbirimize fikir veririz