Rumysa bende öyleydim 3cm açıklık sancı olmadan bebeğim kanala girmeden son ana kadar gezdim 😁 en son 40+1 de suni verip doğurttular beni Ebe doğumda suyumu patlatınca eliyle kanala yerleştirdi Kızımı yoksa hiç girmeyecekti yani 😁 ama sancısız 3 cm açıklığınız varsa muhtemelen benim gibi güzel ve kolay bir doğumunuz olacak🤗