emirasaff34_ Arkadaşlar ben ebebekten philips avent Emzik aldım ama herkes keşke nuk alsaydın diyo sizce nuk mu veya avent mi ?
Epifenomen emirasaff34_ her bebek aynı derecede kabul etmiyor ama araştırdığım kadarıyla avent nuk dan daha başarılı😌
halitefe emirasaff34_ avent canım kesinlikle kafana bile takma hem kalite açısından hemde bebeğin tutması açısından
KezibanUan emirasaff34_ en iyisini yapmışsıniz ben nuk aldım kullanmadı bebegim avent aldım hemen kullanmaya başladı 🌼
Bsraozturk emirasaff34_ 6 aya kadar avent kullandım iki tane 6 Aydan sonra bibs kullanmaya başladım diş çıkarma döneminden sonra kauçuk öneriliyor çünkü genelde
halitefe emirasaff34_ direk lansinoh biberon yaz bak internetten canım cam olanından aldım ben bir tane bir tanede Pp olan gayet ucu falan güzel