4 aylık hamileyim genesise besire hanıma gittim 1 kez öncesi devlete gitmiştim. Genesiste devam edeceğim yalnız herkes fatma hanımı veya pınar hanımı tavsiye ediyor ancak çok yoğunlar besire hanım da iyiydi ama hiç yorum yapan yok onun hakkında fatma hanımı ve pınar hanımı çok iyi yapan nedir merak ediyorum onlara mı gitmeliyim?