Arkadaşlar gebelik şekeri çıkıp nasıl takibe aldınız? Benim bir hafta kontrol verdi dahiliye diyet + ac tok şeker ölçümü yapılması gerekiyor aclik 88 tokluk 172 cikmisti 50 mg yüklemede daha sonrasında kovid yuzunden karantina da kaldığımız için bi daha gidemedim diye 100 luk yükleme yapılamadı