Buraya doğumumu anlatmayı isterdim ama şu an başka bir şey yazmam gerekiyor. Eşim zor bi süreçten geçti iş ve para yönünden biraz sıkıntı çektik ama hiç yüzüne vurmadım. Hamileyken hep içerde yattı telefonla oynayıp uyuyakalıyordu yanıma gel deyince uyku tutmuyor diyordu çoğu gün ayrı yattık gün içersinde de öyle arayıp sormaz. Doğum yapınca düzelir dedim ama yine aynı her yerim ağrıyor ilaçlarımı daha almadı 1 hafta olacak doğum yapalı. Alıym diyo açık eczane bulamadım diyo bilmem ne diyor. Hiç nasılsın dediğini duymadım ilk 3 gün yine ayrı yattım sen bebekle rahat yat dedi diğer odada yattı ben senle uyumak istiyorum dedim dün gece yanımda yattı ama arkasını dönüp uyuyor. Gece yarısı geliyor eve işi oluyormuş mal geliyormuş onu indiriyorlarmış. Neyse bi arkadaşın da eşi böyle ayrı yatıyormuş sabaha kadar telefon elindeymiş sonra öğrendi ki aldatıyor bu olayı anlatsam mı nasıl anlatayım.bir şey deyince ben kendimde değilim diyor şaşırdım Kaldım ilgi alaka görmüyorum