Nermin1002 Biz bir buçuk sene korunduk sonra çocuk düşünmeye başladık korunmayı bıraktık 1 ay içinde hamile kaldım çok şükür allah isteyen herkese nasip etsin bekletmeden
monaroza simyakaya78 Evlendikten sonra 17 ay korunduk düşünmüyoduk istedikten sonra 3. ayda hamile kaldım
seydaau Ben 1 ya da 2 ay sonra kaldım hiç ilaç kullanmadan canım. Ama takvimlere baktım hep yumurtlama günğne denk getirdim hep. Ve yumurtlama gününde kaldım hamile 😂 öneririm
Tugceasl simyakaya78 evliliğimizin 10 nuncu ayında hamile kaldım şimdi 5 aylık olduk çok şükür rabbime 🤲🏻