Yani bence erken . Yuva kurmak kolay değil canım ister istemez borç harç olmuştur yani borç harç kafaya takıldımı mesela stresli oluyoruz evliliğe yansıyor birde birbirinizi daha yeni yeni tanıyorsunuz onun dediği sana senin dediğin ona batacak bazı yerlerde bunlara alışmanız birbirinizin bilmediğiniz huylarınızı öğrenmeniz gerek 😄 ve bu korona muhabbetinde hamile kalma derim benim hamileliğim bana zehir oldu . Ne istediğimi yedim içtim ne yürüyebildim ayda bir dışarı çıkmak nedir oda sırf hastane için çıktım gelene kadar öldğm öldüm dirildim . Biraz gezin tozun yani bu korona muhabbeti de bitecek inşallah . Benim abimde yeni evlendi iki ay oldu çocuk derdine düştü 😄 ben hamileyim şimdi tekmelerini falan dinliyorlar elliyorlar karnıma ister istemez onlarda özeniyor tabi . Ama ben onlarada aynısını diyorum biraz bekleyin diye yazın tatile gidin diyorum çocuk olunca hamile olunca ağrı sızı çocuğun maması bezi onun eşyalarını taşıma derken ne yer ne içer ne gezebilirsiniz🤷🏼♀️😂 tabi olursada sürpriz şekilde herşey allahtan. allah Evladın hayırlısını sağlıklısını versin isteyen herkesede versin ♥️🥰 olduğunda da pişman olmuyorsun tabi onun tekmelerini hissetmek ona eşyalar giysiler almakda çok güzel duygular hisler 🌸💕