Var ve yeni ♥️ Ama emin olmak için yani kimyasal gebelikmi değilmi bunun gibi şeyler için doktora gitmelisin canım hcg oranına bakarlar kaç haftalık olduğu belli olur . Benim ilk gebeliğim aynı böyleydi 4 haftalık çıkmıştı bebek. Şuanki gebeliğimde belli bile değildi çizgi o derece diyebilirim 3 haftalık gibi bişey çıkmıştı . İki güne bir kan verdim hcg oranım artmıştı 345 den 500 olmuştu Buda gebelik var sağlıklı ilerliyor demek ♥️ İnşallah herşey gönlünce olur