Şöyle cnm bende korkuyordum ilk normal doğumdan ama inan Allah sana o kuvveti gücü veriyor o çektiğin sanciyi bebeğin dogunca unutuyorsun ben şu an 2 bebeğe hamileyim yine olsa normal doğum yapardım normal doğum zor ama bence sağlıklı en azından sezeryana göre daha çabuk iyilesebilir sjn