Nur03 Evet hanımlar ben şeker yükleme testini yaptırdım korkulacak bisey yokmus gayet iyi cıktı sonuclar biz 27 haftaya girdik sizde durumlar ne
Melekanne2606 Nur03 Nasıl yapılıyor şeker yüklemesi ve sonucun kaç çıkması gerekiyor bende haftaya yaptırcam da merak ettim
Nur03 Melekanne2606 sabah aç karına gidiyorsun 50 lik yada 75 lik glikoz alıyorsun kantindede bulabilirsin önce iki tüp kan veriyorsun sonra o içeçegi içip iki saat te bi diğer tüplerden kan alıyorlar bu kadar
gamzelim2234 @Nur03 bende cuma günü yaptırıcam toplam kaç saat sürdü içtikten sonra kan almaları vs merak ediyorum çok uzun sürüyor kötü olanlar oluyormuş diye okudum burda
Srhtzlyh gamzelim2234 canım o kaç ml yapıldiğına bağlıymış. Benimki 50 ml oldu aç karna kan verdim sıvıyı içip bir saat bekledim bidaha kan verdim ve eve geldim. 75 yapanlar birer saat arayla iki kez 100 yapanlar üç kez veriyor galiba
Mom092 Nur03 haftaya pzartesi yaptiricam valla oyle korkuttular ki beni yinede umrumda degil kotu bsey olsa doktorlar onermez ☺️ Nasildi ne yaptilar canim
Nur03 Mom092 korkulacak bisey yok canım bende başta korkmustum benden 4 tüp kan aldılar ikisi bi verdim sonrA 75 lik glikoz içtim arkasına. İki tüp birer saat arayla tekrar kan verdim bu kadar
Mom092 Nur03 ac karnina kan vermek tansiyonumu dusuruyo birazcik bayiliyorum ayildiktan snra herseyin ustesinden gelebilirim😂