Nermin1002 tazeeannee bende ilk test yaptığımda aşırı silikdi yok ya deyip attım sonra adet olmadıkça iki gün arayla toplam 3 test yaptm her yaptığım bir öncekine göre daha koyu çıktı en koyusunu görene kadar yapmıştım inananamıştm hemen kan testi vermek istemiyosanız iki gün sonra tekrar test yapın☺️
Edauznl Silikte olsa vardır canım , benımde öyleydi varla yok arası gibiydi oda erken test yapılmasından betanın henüz düşük olmasından kaynaklıydı 🙂
Cadoloz Bende 2 markanin farkli idrar gebelik testini yaptm ikisindede silikti ve kan degerim 0.715 cikti yani negatifti malesef lutfen cokta umutlanmadan kan testi yaptirin sonra yikim cok büyük oluyor