1anne- koala06 kremim bitmişti baya pahalılaşmış şu an alamıyorum diye geçici bir süre zeytinyağı süreyim dedim nasıl iyi geliyor mu size
koala06 1anne- Şuanlık birşey yok daha erken 12+4 olduğum için karnım yeni yeni biraz çıkmaya başlıyo ama işe yarar diye düşünüyorum vücudu güzel nemlendiriyor🤗