Ankara’da Doç. Dr. Ali İpek var, ona gittim ben. Çok memnun kaldım. Muayene yarım saat sürdü, bebeğin her yerine, organlarına, parmaklarına, kan damarlarına, onu besleyen kordondaki akışa kadar detaylı bir şekilde baktı, anlayacağımız şekilde de ayrıntılı bir şekilde anlattı. 2 tane de 4 boyutlu resim verdi. Muayene ücreti 500 TL idi. Bilgin olsun.