Mirmom bus91 baska ne yesem bılemedım sız ne yıyosunu😂 hergun yemrk yapmakdan skldım saglıklı dıye yıyorum
S_S Daha mevsimi değilki karnabaharın. Herşeyi mevsımınde yesenız daha uuygun olur. Koca yaz karnabahar sattılar pazarda ben kesınlıkle almadım mevsımı olmadıgı ıcın. Her sebze yada meyveyı mevsımınde yersenız yararlı olur yoksa yararından cok zarar