İlk defa duyuyorum böyle bir şey. Ama benimde ayaklarım normalde asla üşümez çok terleyen biriyimdir. Ama 2 aydır ayaklarım donuyor. Antalya’da yaşamama rağmen çorap giyip üzerine peluş terlik giyiyorum. Normalde asla kışın bile çorapla duramam. Ve oğlumu bekliyorum şuan 23 haftadayım. Okuyunca çok şaşırdım ne kadar doğru tabiki belli değil