korkma sen benimde değerlerim yüksek çıktı dış gebelikten şüphelendi doktor mahfettim kendimi çok üzüldüm aağladım ama 5. haftada kesemizi gördük herşey normla şimdi ilk haftalarda doktorlar bizi umutlandırmamak için ihtimallerden bahsediyor bizde sanki o ihtimal olmuş gibi hem kendimizi hem bebeğimizi üzüyoruz iyi düşün iyi olsun kendini de bebeğinide yıpratma sonuçlarını da bizimle paylaş lütfen :)