Kbr12 Şuan gebeliğimin 16+2 haftasındayım ama göbeğimde fazla şişmedi böyle durumda olan varmı normalmi
civcivimm_ Yavaş yavaş buyur canım bende 22 haftalığım cok ufak cıkmış karnim o da olmasa hamile oldugum nerdeyse belli deil 😂 böyle seyleri kafana takma bebegin kilosu iyise karnin çok cıkmış az cıkmış gelip geçici seyler
Kbr12 Susamtanem haklısın ama göbeğim şişmedi acaba kalbi atıyormu acaba şimdi napıyor sürekli düşünmeden yapamıyorum doktora gitmek için can atıyorum 😂😂