Esoo0698 Kızlar merhaba 20+1 hamileyim bugün tetenoz oldum 1 ay sonra 2. dozu alıcam. 30 Kasımda tekar çağırdı yani 26-27 haftalıkken gebe gözlemin var dedi ne yapıcak tam olarak anlamadım varmı aranızda giden..
Mimartezeanne Esoo0698 sağlık ocağında mı yaptırdınız ben 19 haftalık hamileyim hiç bir dozunu heniz yaptırmadım
Bsra41 Esoo0698 Tansiyon ölçüyor kilo soruyor ilaçların var mı bitti mi diye soruyor bunlar yapılıyor