Anas canım valla ben 4.5 ayda kusmalarımı atlattım, hiç çekmeyen de var ama sonuna kadar çekende var. İnşallah tez vakitte bulantıları, atlatırsın. Halsizlik çok normal ama bebekler ilk 3 ay annenin kanından besleniyor ve bu da halsizlik yorgunluk yapıyor. Ne kadar dinlenirsen o kadar iyi senin için uyumanın keyfini çıkar