Kızlar eşim sürekli karnıma kulağını dayıyor kalp atışı duyuyorum diyor bende elimi karnıma koyunca hissediyorum kalp atışı gibi tık tık bide karnıma hafif bi cisim koyuyorum oda tık tık böyle hareket ediyor kalp atışı gibi o benim kalp atışım mı bebeğin mi acaba çok merak ettim fikri veya bilgisi olan var mı