Selamün aleyküm anneLer
rabbim hepimizi tek nefesde kurtarsiin insallah
GüzeL anneLer ben 32nci haftamdaym ve kiz dedi domtor 1 tane oglum var 3 yasinda ellerinizden öper rabbim tüm evlatlarimizi bagislasin
Benim sorum su bu haftada gögüsler cok sizlio aceba süt nezmn kacinci haftada gelio veya dogumdami gelio ben oglumda pek hatitlamiorum cünki sadce 3 hafta emzire bildm sütüm gelmedi malesef bu bebegmide emzirmegi cok istiorum napa bilirim bana öneride bulunurmusunuz aceba
Simdiden cok tesekkürr edermm ❤️❤️