38 haftalik hamileyim bugün cati muayenesi oldum kizlar. Ilk basta kendimi sıktım sonrasında serbest bıraktım öyle ağrı olmadı şükür 😊 cevrenizde söylenenlere fazla kulak asmayın derim. 3 gun sonra yine kontrolüm var artık her gitmem de çatı muayenesi olacak miyim acaba ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?