Iyi geceler güzel anneler size bir sorum olacakti ben ilk ogluma 6 yıl sonra hamile kaldım tam umurlarım bittikten sonra geldi umudum bana şimdi oğlum 4 yaşına girdi bir anda hamile olduğumu öğrendim çok mutluyum aslında rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu bu şimdi size olan sorum öğrendiğimde daha 25 günlük falandı 1 haftayı gecti yarında kontrolüm var geçen hafta karından görmedi vajinadan gördü inşallah bu sefer gorebilirmiyim kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ıyi aksamlar