IincciI mxs34 Canım benim sancılarım düzenli olarak 80-100 arasıydı doktorum yatış verdi. Doktorun birşey demedi mi ? Kaç haftalıksınız.
IincciI mxs34 Doktorunuz en iyisini bilir canım demek ki sancılarınız yüksek ve düzenli değilmiş çünkü öyle olunca risk almıyorlar yatırıyorlar 🙋🏼♀️ Kendini kötü hissedersen sancıların olursa git yine aksatma.