Kızlar bugün ilk defa nst ye girdim hemşire herşey normal dedi ama doktorumuz baktı ve 3 yeri işaretledi buraları beğenmedim kalp atışı yavaşlamış falan dedi sonra ultrasonla baktı kordonuna kanına vs iyice baktı sıkıntı yok dedi eşim işimiz bittikten sonra yine sordu sorun değil mi diye oda yok hareketine dikkat edin günde 5 6 defa hareket etsin falan dedi 2.500 kilo olmuş dedi cumartesi yine gelin bi daha nst ye girelim dedi en son içim huzursuz oldu şimdi size resmini atayım belki deneyimli anneler az çok bilir 🙂