Epifenomen Beyza9197 almayın, hamilelikten sonra kendiliğinden dökülüyor. Alınca kökü güçleniyor kalıcı oluyor. Ablam o hataya düştü tüysüz olan göbeği ala ala tüylü kalsı
CansuAbinik Beyza9197 valla ben epilady ile üç dört güne bir alıyorum 😂🙈 Çok rahatsız ediyor görüntü beni. Bana doğumdan sonra dökülür diyolardı ama arkadaşlarımda dökülme falan olmamış 🤔🤔
R_cankesen Beyza9197 bnm anlamda oldu hiç yoktu göbeğin de gebelikte erkek göbeğine döndü ama doğumdan sinra birbtane bile kalmadı bn hiç karışma 🤷
theAna Hormonlardan dolayı oluyormuş. Bende de var ama dokunmuyorum. Doğumdan sonra dökülüyor diyorlar, kalırsa çaresine bakarım diye düşündüm. Bence siz de doğuma kadar bekleyin.