Kızlar 38+3 üm sabahtan beri az az geliyodu az önce baya yoğun gelmiş. Akabinde kasiklarimda çok şiddetli olmayan agri başladı çünkü bu zamana kadar hiç olmamıştı . Bu doğum belirtisi olabilir mi? Bende de öyle olmustu peşinden doğum yaptım diyen arkadaşlar var mi?