Bensuceren Merhabalarr bende aranıza katıldım 🙂 6+4.günümüzdeyiz henüz kalp atışını duyamadık sizce normal mi ? Sizler ne zaman duydunuz ?###
Sdymzlm Bensuceren hayırlı olsun öncelikle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 ben 7 haftamda duymuştum kalp atışını.
Haticekablan Bensuceren Bende pandemiden dolayı randevu bulamamıştım 8. Ya da 9. Haftada hem ilk kontrol hem kalp atışı duymuştum içini ferah tut onlar Rabbime emanet 😊🥰
Mervensn1 Bensuceren normal bence benimde 7+5 birkaç güne doktora gideceğiz doktorumuz normal dedi merak etme inşallah duyarız 🙏🌸