gzddgll Merhaba kızlar 33haftalığım bugün dün akşamüstüden beri kasıkta baskı ve şiddetli bel ağrısı yaşıyorum ayağa kalktığım an artıyor yatınca biraz daha hafifliyor normal mi yaşayanınız oldu mu?
Tgncr05 gzddgll canım normal mi bilmiyorum ama bende 27. Haftamdayım dün gece 2 sen bu saate kadar halâ uyanığım uyuyamıyorum artık hem bel ağrım hem kasık ağrım bide acayip Karın ağrım var arada bir adet sancısı gibi oluyor çok kötüyüm senin de bu haftalarda öylemiydi 🤦♀️
Esmakks gzddgll bende 27. Haftamdan beri yaşıyprum bebek büyüdüğü için baskı artıyormuş doktorum bormal dedi dinlenmelerini arttır dedi
gzddgll Tgncr05 yok benim ilk kez bu hafta kaşık ağrım bu kadar şiddetlendi ama bel ağrım hep vardı ebemi aradım oda çok yormuş olabilirsin kendini bugün dinlenebildiğin kadar dinlen dedi
gzddgll IincciI ebeyle konuştum oda dinlenebildiğin kadar dinlen geçmesse doktorla görüş dedi 9000 adım atmıştım birde hiç uzanmamıştım sanırım yorgunluktan bir baskı oluşmuş
Tgncr05 gzddgll ya bende korkmaya başladım bişey olur mu acaba bel ağrım Karın ağrım halâ geçmedi gerek var mi gitmeme😟
gzddgll Tgncr05 bende hala gitmedim ama yürüdüğüm ve ayakta kaldığım zaman baskı geçmedi bugün birde ara ara sertleşmeler oldu bu haftaiçi gitcek gibiyim böyle giderse
ipekipek Bende 27 haftalık hamileyim. 2 gündür sadece sol kasığımda şiddetli bir ağrı var. Yatinca geçiyor ayaga kalkınca başlıyor:(