Meryy600 bende mocha serisini aldım dolabı ve şifonyer çok güzel ama kızım beşikte yatmak istemedi hep atmaya çalıştı dışarıya dogru kendisini yastığa çıkıyordu , biraz yaramaz da12 aylık montessori aldım onu kullanıyor uyanınca geliyor yanıma ikinciye hamileyim artık diğeri kullanır inşallah genel olarak çilek bence güzel ve kaliteli tavsiye ederim uzun süreli de kullanılır