Mervensn1 simyakaya78 ben adetime 5 gün vardı 10 gün erken gösteren gebelik testi aldım ve negatif çıktı 5 gün sonra tam adet günümde pozitifi gördüm aynı gün kan testiyle doğrulandı canım
Cadoloz Ben catlatma ignemin 11.gunu 2 farkli markanin gebelik testini yaptim ikiside silik cizgi cikti kosa kosa kan vermeye gittim 0.715 cikti yani negatif o yuzden artk asla güvenmiyorum idrar testlerine