Kızlar 19.haftamdayım dr bebeğin suyu sınıra yakın dedi. Daha cok küçük. Baktım biraz havuc suyu iyi geliyor denmiş hemen başladım, suyuda aksatmıyordum normalde de. Böyle olup düzelen ya da hamileliğini tamamlayabilen var mı aranızda ? Çok korkuyorum bebeğimi kaybetmek istemiyorum…