Ayse-18 benimde kız 😊ama erkek bebeklerde daha sık görülüyormuş hemde %90 gibi oran doğumdan sonra düzeliyormuş canım bence hiç kafana takma ben ilk öğrendiğim gün ağladım durdum sanki ağlayınca geçiyor hiç sıkma canını 10 mm e kadar normalmış ben burda 17 mm olanı hatta 23 mm olan bile duydum ileryelen haftalarda inşallah düzelir sağ Salim kucağına almayı nasip etsin rabbim kendinide bebeğinide üzme boş yere ☺️