Kvsr-klm Arkadaşlar ben hiç sağlıklı beslenemıyorum yemek yapamıyorum mutfaga giremiyorum dışarda yiyorum mecbur ondada fazla degil cevizden felan tiksindim .içim hiç rahat değil napmam lazım 😶
haziranin25i Kvsr-klm bende yemek yapamıyordum eşim sagolsun bu konuda çok destek oldu. Annenden veya kayınvaliden destek isteyebilirsin🤗 yani dışarıdan yemek yemek çözüm değil ne yazık ki