Nurfatma1310 A-F-B amin inşallah tüm anneler sağ saglim hayırlı bir şekilde bebislerini kulaklarına alırlar inşallah amin
mucizemi_beklyrm Anneolmak07 idrar yolu enfeksiyonu bende de vardı suya birkaç damla sirke damlatarak genital bölgeyi her tuvalette bu şekilde temizleyerek atlattım canm tavsiye ederim
Busraatrk banudemiryr bizimde cinsiyetimiz erkek ve günümüz aynı 18+0 sağlıcakla kucağımıza alırız inş 🙏
D_Canblt FtmSyf benimde 15 mart gözüküyor kısmetse son adet tarihiniz neydi..hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 😇
Bi-anne Benimde son adet tarihim 23 haziran, doktorum 25 mart dedi 🥰 sağlıkla gelsinler hepsi. alışverişlere başladınız mı kızlar ?
seday93 aymira_27 evet bence hareket ediyor karnımda pıt pıt bişi atıyor bazen sanki nabzım orda atıyor gibi oluyor bazende kayma gibi bi his oluyor içimden bişi kayıyor gibi inş bebiş hareketidir siz hissediyor musunuz 🙆🏼♀️
barbunyaninannesi 18+2 :) Doktor 1 -14 mart arasi dedi bn benimle ayni gun olsa 22 mart yaşlanır icerde dedi😂
seday93 A-F-B birazdan gidicem öğlen arasının geçmesini bekliyorum inş gösterir tatlı yiyip gidicem 🙈