Ayezdemir Merhaba arkadaşlar, Ben de yeni anne olacağım 14 haftalığız. Alışverişe başlamalı mıyım? Önerileriniz neler? Bildiğiniz uygun güvenilir websitesi ya da mağazalar var mı? Şimdiden cevaplar için teşekkürler. Hepimize sağlık diliyorum🙏🏻❤🤰
PasaninAnnesi Ayezdemir ebebekte indirimler cok güzel oluyo nette ben geçen %70 indirim yakaladm 150tl tutan ürünleri 50 tlye aldm ince kalın battaniye eldiven sapka önlük takımları ve tulum netten alırkende şüphe etmedim ebebek ürünlerinin mallari kaliteli yumusak ve pamuklu oluyo genelde indirimin sonunu yakalamistim coğu urun tükenmisti 18.haftadaym indirimleri yakaladikca yavas yavas alicam bende 😊
CerenSelvi Ayezdemir bizim 35 bitti hala her şey tam değil ki her şeyi en azıyla halletmeyi seviyoruz. Ama sizin içinizden ne zaman geliyorsa o zaman yapın alışverişi kimseyi takmayın 😇 biz araba ve park yatağımızı sahibinden.comdan aldık, diğer ufak tefek şeyleri de genellikle hepsiburada ve gittigidiyordan aldık . Aklınızda bulunsun
Bgmbgm Ayezdemir e ebebekten indirimlerinden aldım ben bazen AVM'de denk gelirse soobe den almışligim var bide LCW en ucuz uygunu zaten h&m yede bakabilirsizn ben AVM den aldım cogunluk
Ayezdemir CerenSelvi peki beklediğiniz gibi mi geldi ürünler? Daha önce betten hiç böyle şeyler almadım
aesma Ben 16. Haftamda başladım alışverişe cinsiyeti kesinleştikten sonra😊 kiyafet olarak h&m öneririm diğer ürünleri emzik biberon gibi şeyleri hep hepsiburadadan aldım uygun fiyata 😊 24. Haftamdayım nerdeyse herşeyi hazır bebeğimin 💙 son haftalara bırakmak istemedim ağırlaşırım diye bence erken başlamak daha iyi 👍🏻
CerenSelvi Ayezdemir evet çok memnun kaldık çünkü güvenilir satıcıdan aldık, alırken satıcının güvenirliği yüksek olursa ve yorumlar olumluysa sorun olmaz. Zaten araba ve yatağı gidip görüp aldık ikinci el olduğu için
Fato089910 E bebek den kıyafwtleri Civilden de küçük beşik ve bebek arabası deterjan bez filan diğer ihtiyaçları aldım indirimleri takip ederek yavaş yavaş alabilirsiniz