Merhabalar. 24 yaşında 34 haftalık gebeyim. İkinci gebeliğim, ilki kürtaj ile sonuçlandı. Yaklaşık bir ay kadar önce genital organımda kaşıntı oldu. Ara ara yanma hissettim. Sonra kendi kendime muayene ettiğimde et beni gibi küçük şeyler gördüm. Doktor muayenesinde siğil olduğunu öğrendim. Doktor normal doğuma engel değil dedi ama araştırmalarım sonucu bebeğe bulaşma ihtimali olduğunu öğrendim. Daha sonra hiçbir doktordan net bir şey öğrenemedim. Birkaç doktora gittim, hepsi son ay bakarız dedi. Bu şekilde siğili olup normal doğum yapan ya da konu hakkında bilgisi olan var mı? Bulaşma falan oluyor mu? Yardımcı olursanız minnettar olurum. Şimdiden teşekkür ediyorum.