@Zeyneponer# Canım ben salı günü doktora gittim. Küçük bir embriyo oluşumu başlamış ama çok geç dedi. Yolk kesesi oluşmuş ama boyutu normalden küçük dedi, bu şekilde olması istemediğimiz bir durum sağlıksız bir gebelik bu durum dedi. Embriyo oluşabilir ama buna ümit bağlama çünkü sen şuanda 10 haftalık olman gerekirken kese boyutun 6 haftalık görünüyor, gelişim 4 hafta geriden geliyor bu da çok büyük bir gerilik dedi. Vücut bunu atar bu hamilelik tamamlanmaz dedi. İstersen kürtaj yapayım istersen bekle kendin düşük yaparsın dedi. Bende hiç ümit olmayınca ve düşük yapmayı göze alamadığım için kürtaj oldum.