Merhaba güzel anneler nasılsınız nasıl gidiyor ? Biz (7+5) 8 haftalığız🙈 tahmini doğum 26 Mayıs ama sezaryen istediğim için daha da erken olabilir. Belirtiler başladı mı sizde ? Ben de aşırı bulantı var ara ara da çıkarıyorum ev artık çok kötü kokuyor sanki her yer pis gibi kokuyor 😩😩 aşermeniz ne durumda ben bu aralar limon ve salatalık turşusu yiyorum. Ve közlenmiş acı biber yemek istiyorum 😩😩 tiktokta yiyorlar aşırı canım çekiyor 😂