Fatmanisa3402 Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim ve artık bel agrısı na katlanamıyorum aşırı şiddetlendi aglıyorum resmen agrıdan ve kasıklara vurmaya başladı agrılarım napmam lazım hastahaneye gittim sadece yaptıkları şey serum
Dilanilngi Fatmanisa3402 kalsiyum kullanıyor musunuz biz de 30+3’üz 🙏🏻Benim de bel bacak ağrılarım geçen haftalar da çok oluyordu ..
Secilygt Fatmanisa3402 Canım bende 30+1 haftadayım brnimde ağrılarım arttı özellikle bel ağrısı ama sana tavsiyem akşam yemekten sonra yürüyüş yap ben rahatlıyorum .Tabi sende nasıl olur bilemem🙏🏻