Melissscim benide doktorum detaylı için yönlendirdi soru soruyorum cevap yok insan gibi davranmak yok, zaten özele saygı hiç yok herkesin içinde karnını açıyosun yatıyosun hemşireler hem dedikodu yapıyo hem bi yandan seni süzüyo bikaç soru sordum cevap alamayınca bende sinirlendim kavga edip cıktım , Allah kimseyi o lanet hastaneye düşürmesin , sanki silah zoruyla çalışıyolar