Arkadaslar bu hafta minik kizim 36 haftalik oldu. Ve hafta hafta iyice agırlastım hissediyorum. Sisligim daha cok oldu bu ay artk parmak uclarm uyuşuyor ve kaburgalarım da agrım olmaya basladi. Yatakda dönmek kalkmak ve gecelri surekli tuvallete git gel yapmaktan gercekten bunaldim. Gebeligim ilk zamanlar filan rahat geçti son zmanlar sıkntılarnı yasadm sizlerde benim gibimisiniz son haftalrnz nasl geçiyor? Aaa bide benim artk kasiklarmda bazen cok guclu baskı ve sancım olmaya basladi ayaktayken hem kasık hem rahim sancılarım oluyor sizlerinde varmi. Öyle oldugunda sanki cok uzak zamn degil 37 de filan dogururum gibi hissediyorum. 😀 ins 40 haftaya kadar beklemez gercekten kavusmak istyorum hasretle ellerini elime degsin kucagma alsam bir koklasam yuzune baksam allahm cok merak ediyorum.