Kızlar 28+3 günlük hamileyim. Biraz önce açılan bi postta gördüm 20 23 haftalıkkken gelmiş bir çoğunun. Okuyunca İnanın korktum ve üzüldüm. Sütüm olmucak mı benim gelmedi hiç sıvı ?? İnanılmaz moralim bozuldu . Çünkü ben sadece bebeğimin sağlıkla dünyaya gelmesini ve emzirmek için dua ediyorum . İçim rahat değil artık 😔😔