Rumeysagnc Arkadaşlar benim 2 gündür belin çok ağrıyor sanki bıçak batırıyorlar sızlıyor resmen sırt üstü uzanamıyorum ağrıdan normal mi?
Bilgemert Rumeysagnc ilk aylarda bel ve sırt ağrısı çok olur. Bel ağrısına kasık ağrısı eşlik eder ve kanama olursa sıkıntı demişti doktorum. Onlar olmadığı sürece korkma demişti. Ama tabi her hamilelik kendine özgü doktorunuza danışın yinede.
Mervensn1 Rumeysagnc benimde oluyordu birkaç güne geçer canım kanaman falan yoksa ağrı çok oluyo bacaklarım falan da çok ağrıdı geceleri benim bi süre sonra geçti
Gulsen4224 Rumeysagnc ilk aylarda normal cnm adet agrısı olmadın ya bel sırt bacak nasıl agrır 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Shr16 Rumeysagnc canim normal bende 6+5 inanılmaz agiriyor dr süt iç dedi öyle ve bol bol dinleniyorum mahf etti bu bel beni
mavilibisey Ben 11.haftaya giricem yarın. 10.haftadan beri bende de ara ara bel ağrısı oluyor çok. Normalde zayıf biriyse daha çabuk etkileniyor insan bi de. Rahim bir anda kavun kadar olduğu için o baskı yapıyormuş. Normal yani ☺️