10+2 günlük gebeyim ilk gebeliğimde kalp atışı duyamadıpım için sonlandırıldı bundada bir şey olur diye çok korkuyorum bir an önce doktor zamanı gelsin de bakalım bir şeyi var mı yok mu diye hep tedirgin oluyorum bunun üstesinden gelemiyorum çalışıyorum çalıştığım zaman 11 saate yalın ayakta kalıyorum bi zarar olur diye ili bile bırakmaya karar verdim yarımdıcı okun bana be yapabilirim