Adetimin 1.gunu test yaptım negatif, suan 3 gun gectı adet olmadım yapsam çıkar mı :(
simyakaya78 denemek lazım neticesinde test daha doğru söyler kuzu 🤗
simyakaya78 erken gebelik testi yap orada çıkabilir
Cansu64- erken olanı yaptım çıkmadı
simyakaya78 baZen yanılıyo bıdaha yap canm